Twitter och Dba!

Tjo mina underbara läsare!
Jag fick en fråga för ett tag sen om jag hade twitter och det har jag så om ni vill vara gulliga så får ni väldigt gärna gå in och följa mig! https://twitter.com/#!/1Darestillhuman
Sen har jag en fråga till er också:
Jag vet att ni är Directioners precis som jag men jag undrar om ni gillar Dead by April, för jag och min kära vän Emma (xD) ska gå och se dem på torsag på Grönan! I'm so exited!!! :D Men om ni skulle vara där och råka få syn på oss så får ni gärna säga hej ;)
Och om ni inte redan läst så finns kapitel 8 här under! ;D
Puss på er!
<----Dba

<---Jag,Emma--->
(Ps. Jag ser inte direkt ut så längre, det där var i sommras men aja xD)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0